Aanmelden vrijwilliger

Inschrijfformulier V&T

Als u bij het versturen van het formulier een foutmelding krijgt lees dan goed wat de foutmelding betreft. Mogelijk bent u een invoerveld vergeten.

Klik hier om te lezen voor welke functies en taken jij je als vrijwilliger kan opgeven. Handig als je straks de keuze gaat maken. Tenslotte kan de vereniging niet draaien zonder onze vrijwilligers.

U kunt extra informatie aanleveren zoals voor welk elftal wilt u vrijwilligerswerk doen. Hoeveel uur per week bent u beschikbaar etc.

Vrijwilliger zijn heeft betrekking op alle spelende leden (en hun familieleden) van Meerburg. We maken onderscheid tussen functies en taken:

Vrijwilligersfunctie: vrijwilliger die structureel één of meerdere functies met een permanent karakter uitvoert (bijvoorbeeld commissielid, trainer, teammanager (leider), scheidsrechter etc.);

Vrijwilligerstaak: vrijwilliger die op basis van het vrijwilligersbeleid één of meerdere taken of activiteiten gaat uitvoeren, die een meer incidenteel karakter hebben (bijvoorbeeld bardienst, kantinedienst, vlaggen als ass. scheidsrechter, spelbegeleider, organiseren van activiteiten en/ of toernooien ed.).

* = verplicht