Trainers gezocht JO17-2, JO16-2, JO15-2

12 mei 2023 12:00

Wij zoeken nog een aantal trainers.
Of je ervaren bent, beginnend of nog helemaal geen ervaring dat hoeft niet uit te maken. Wel moet je affiniteit met voetbal hebben en met jeugd.

Lijkt Meerburg je een leuke club om training te geven reageer dan gelijk.
Naast een mooie accomodatie hebben hebben we ook goede begeleiding, oa via de HJO.
Daarnaast hebben we prima voorzieningen:
Goede kunstgrasveldenl, LED-verlichting, voldoende trainersmaterialen, besprekingsruimte, camerasysteem voor wedstrijdanalyse, VTON app voor trainingsstof en periodisering en is Watson Fysotherapie aanwezig op de club.

Ook is het in overleg mogelijk om een trainerscursus te volgen of is in overleg een kleine vergoeding bespreekbaar.

Dus als je interesse hebt reageer dan naar:

kaart_Sportcomplex.jpg