Sterk optreden Meerburg in Parijs

4 april 2010 11:45

De C junioren selectie van Meerburg nam dit jaar deel aan het Euro Sportring toernooi om de Marne Trophy. Het evenement vond plaats op de velden van voetbalclub US Vaires in het Marne gebied zo'n 20 kilometer ten oosten van Parijs.

Ondanks de erbarmelijke omstandigheden hebben de Meerburg jongens en meiden zich kranig geweerd. Meerburg C1 won maar liefst drie van de vier groepswedstrijden tegen gerenommeerde tegenstanders en moest pas in de finalerondes haar meerdere erkennen in een Frans team.

In aanvulling op de voetbalwedstrijden hadden de Meerburg leiders en trainers een voortreffelijk activiteitenprogramma samengesteld. Op zaterdag een rondleiding in het stadion van Paris Saint Germain en een bezoek aan McDonalds op de Champs Elysées, terwijl op zondag een romantisch boottochtje werd gemaakt op de Seine en de Eiffeltoren van heel dichtbij werd bekeken.

Voor een zeer beperkt fotoverslag kunt u hier terecht. Graag tot ziens bij Meerburg.

HENNIE