Business nieuws

Meerburg EK poule 2024

11 april 20:45  Het Europees kampioenschap voetbal mannen 2024 of UEFA Euro 2024 wordt de 17e editie van het vierjaarlijkse voetbaltoernooi. Voor het Nederlands Elftal begint het EK 2024 op zondag 16 juni 2024 in Hamburg. Nederland neemt het op tegen Polen, Frankrijk en tegen Oostenrijk. Om dit met elkaar maximaal te kunnen beleven heeft Meerburg ervoor gezorgd, samen met de businessclub, dat de Meerburg EK poule 2024 van start gaat. Iedereen mag meedoen.meer »

109x gelezen

VI travel treedt toe tot businessclub van RKVV Meerburg.

13 maart 21:45  Met het toetreden van VI travel tot de businessclub van RKVV Meerburg krijgen alle leden een exclusieve kortingscode voor de mooiste voetbalreizen. Ook gaat VI travel jaarlijks op voetbalreis met de businessclub leden. Ook worden de mogelijkheden onderzocht voor een voetbalreis voor alle leden van RKVV Meerburg. Maar dit vraagt wel het een en ander en is niet zo maar geregeld. Ook al zijn ze experts in voetbalreizen. Maar er is meer. meer »

126x gelezen

Nieuwe sponsor!

1 maart 7:30  R.V.S. Ries Vreeken Servicedienst nieuwe sponsor vv Meerburgmeer »

88x gelezen

Meerburg gestart met stoeltjesactie!

9 november 21:15  Meerburg is gestart met de stoeltjesactie. Met deze actie voor de clubkas willen we ervoor zorgen dat Meerburg er ook in de toekomst goed bij zit. Help je mee?meer »

596x gelezen

Meerburg JO11-1 warm gekleed de winter in!

9 november 21:15  Sponsoren zijn voor voetbalverenigingen heel belangrijk, ze zorgen voor kleding, ballen en natuurlijk kleding! Afgelopen seizoenen waren onze JO11-1 kanjers perfect gekleed in mooie trainingspakken. Maar een trainingspak in de winter? Dacht onze Ralph Lek, ja die van die koffie! Dat kan eens een keer wat anders, hij bedacht dat een heuse trainings winterjas ook voor de verandering best leuk en heel functioneel zou kunnen zijn.meer »

184x gelezen
Ga naar archief