Sponsoren uitgenodigd voor eerste thuiswedstrijd

15 september 2021 10:30

Marcel van Dalen

Als blijk van waardering willen wij alle sponsoren (dus ook de club van 100) van onze mooie vereniging speciaal uitnodigen voor de thuiswedstrijd van zaterdag 25 september Meerburg 1 – Teylingen 1 Deze wedstrijd wordt om 14.30 uur gespeeld op ons prachtige complex. U bent al vanaf 14.00 uur van harte welkom voor een heerlijke kop koffie. Na de wedstrijd ontvangen wij u graag in onze Businessclub om onder het genot van een hapje en een drankje de wedstrijd te evalueren en om gezellig bijeen te zijn. Wij waarderen het zeer als u bij deze wedstrijd aanwezig kunt zijn.

Via dit bericht willen wij alle sponsoren (dus ook de club van 100) heel graag bedanken voor het sponsoren van onze vereniging. Met jullie sponsoring helpt u onze vereniging enorm. Zonder de steun van onze sponsors zouden wij de vereniging niet draaiend kunnen houden. Dit is dan ook iets waar u heel trots op mag zijn, iets wat u ook anderen mag laten weten of stimuleren hetzelfde te doen. Het zal voor alle sponsoren een positieve invloed hebben op het beeld dat uw klanten, medewerkers en relaties van u hebben. Wij hopen dat jullie nog jaren lang onze trotse sponsoren willen zijn!

25SEPT_3.jpg

Bron: Sponsorcommissie - Businessclub