Jeugd Onder 8

100 kinderen voetballen in de warmte en eten poffertjes

7 januari 16:15  “Pap, hier is mijn thermoshirt” Zaterdagochtend 7 januari startte het nieuwe voetbaljaar met een Jeugdtoernooi. In twee rondes van verschillende leeftijden namen bijna honderd spelers en speelsters het tegen elkaar op. De teams wisselden na elke wedstrijd en zo was er steeds na vijf ronden één speler met de meeste punten. Dankzij de hulp van veel ouders werd het een groot succes. Na afloop kreeg iedereen poffertjes en wat te drinken in de kantine.meer »

582x gelezen

Sanne aanspreekpunt voor Zoeterwoudse jongeren

20 december 13:00  ZOETERWOUDE - Sinds kort is jongerencoach Sanne Menges in Zoeterwoude aan de slag. Jongeren kunnen bij haar op een laagdrempelige manier terecht met hun vragen. Zij kan de weg wijzen als er meer ondersteuning nodig is. De gemeente Zoeterwoude wil dat haar jeugdigen gelukkig, gezond en veilig opgroeien. Dat gaat heel vaak heel goed. Toch is het niet voor iedereen vanzelfsprekend. Soms zijn er drempels.meer »

637x gelezen

Aftrap Nieuwjaars toernooi zeer succesvol...

9 januari 13:00  Gisteren was eindelijk het Nieuwjaars toernooi daar! Met maar liefst 153 deelnemers hebben we samen met veel vrijwilligers er een mooie dag van gemaakt. Aan het einde van de rondes was de prijsuitreiking waarbij de sportiefste speler, beste teamspeler en de nummers 1, 2 en 3 een beker kregen en alle spelers verdiende voor hun inzet een medaille. meer »

669x gelezen